Ce este 700C Bike

Originea sistemului de măsurare a dezvoltării bicicletelor se întoarce în primele zile. A fost o perioadă în care nu existau standarde mondiale în industria bicicletelor. Pentru piesele de bicicletă, fiecare țară avea sistemul său de măsurare. În realitate, înseamnă două dimensiuni și jante diferite pentru anvelope pentru biciclete.

Conform sistemului francez de pe o bicicletă de curse, 700c este de dimensiunea anvelopei de bicicletă. Legenda este o relicvă a trecutului și nu mai este un indicator precis al dimensiunii roților mai mari. În timp ce unii producători continuă să utilizeze termenul în scopuri de marketing, termenul în sine are o valoare redusă. Cu toate acestea, oricine cumpără o bicicletă rutieră ar trebui să știe ce înseamnă un termen ca 700c.

700c este un cadou de la francezi. Mărimea unei anvelope de bicicletă a fost măsurată pe baza diametrului exterior al anvelopei. 99% dintre bicicletele pe care le vedeți pe drum sau în magazine vor avea unul din cele două diametre diferite: Prin urmare, 700c înseamnă o roată a cărei anvelopă are un diametru exterior de 700 mm. motocicletele diferite necesită anvelope mai sălbatice. Bicicletele montane au nevoie de grăsime; bicicletele de curse trebuie să fie subțiri și așa mai departe. Cu toate acestea, dimensiuni precum 700 mm au devenit foarte populare, iar producătorii au dorit să le păstreze în scopuri de marketing. Drept urmare, au început să producă roți pentru biciclete cu diferite dimensiuni și lățimi ale jantei.

Doar cele mai noi și foarte scumpe roți în formă toroidală cu secțiune profundă sunt suficient de late pentru a funcționa bine aerodinamic cu o anvelopă de 28c – doriți ca lățimea exterioară a jantei să fie de 105% din lățimea reală a anvelopei. În acest sistem, anvelopele de bicicletă au fost etichetate în funcție de lățimea lor de la cea mai îngustă la cea mai largă în ordine. De exemplu, A, B, C și D! După cum puteți vedea, A se referă la cea mai strânsă anvelopă, iar D se referă la cele mai mari anvelope. Deci, janta standard de bicicletă rutieră va avea probabil marcajele inelului Jason „622 * 19”. Potrivit lui Jan Heine, „Trebuie să luați în calcul înălțimea BB cu o scădere a anvelopei de aproximativ 15%.

700C este termenul folosit printre dimensiunile bicicletelor de curse, care se referă astăzi la anvelopele mai înguste. Uneori, diametrul exterior al acestor anvelope este de numai 660 mm. Din acest motiv, cumpărătorii de biciclete rutiere sunt sfătuiți să ignore complet termenul 700C.

Ghiduri pentru bicicleta hibridă 700c

Bicicleta încrucișată oferă cele mai bune biciclete off-road și biciclete în mișcare. La fel ca bicicleta de curse, bicicleta hibridă este ușoară și are anvelope mai subțiri de 700c. Și la fel ca o bicicletă montană, puteți sta în poziție verticală datorită stilului de așezare și poziției ghidonului. Pentru piloții care doresc confort fără a sacrifica viteza, a fost dezvoltată o bicicletă hibridă cu componente din fiecare categorie.

Ghidon

Ghidonul unui hibrid este de obicei plat ca o bicicletă montană. Cu mai multă aderență, aceste ghidon ajută piloții hibrizi să se simtă mai stăpâni pe bicicleta lor hibridă.

În plus, amplasarea ghidonului poate ajuta la personalizarea potrivirii generale a unei biciclete hibride, care tinde să fie mai verticală. Acest lucru oferă o vizibilitate mai bună pe șosea și reduce tensiunea la gât și la spate a călărețului, asociată cu o poziție de călătorie mai agresivă pe bicicleta de șosea.

Roată

Roțile de bicicletă hibride sunt unul dintre cele mai populare moduri în care o bicicletă hibridă combină o bicicletă montană și o bicicletă de curse.

Thriller

Unele biciclete hibride au o furcă cu suspensie similară cu cea a bicicletelor montane hardtail. Aceste amortizoare ajută la netezirea călătoriei, absorb bumbacurile, gropile și alte pericole potențiale și îmbunătățesc capacitatea ciclistului de a manipula bicicleta pe teren accidentat.

Frânele

Hibrizii folosesc adesea frâne pe jantă, dar puteți găsi și modele mai sportive cu frâne pe disc. Frânele cu disc oferă o anumită putere de oprire și, în general, funcționează cel mai bine în condiții de noroi sau umed. Acest lucru le poate face utile pentru bicicliștii care doresc să se deplaseze sau să conducă biciclete hibride pe teren accidentat. Frânele pe jantă fac, de asemenea, o treabă excelentă, asigurând o putere de frânare sigură. Alegeți frâna care vi se potrivește cel mai bine și călătoriei voastre. citiți metodele DIY pentru construirea suportului pentru biciclete.