
Bicicletele lungi cu suspensie (de 120 mm și peste) proiectate cu o geometrie care permite ciclismul de fond sunt cele mai populare biciclete montane de astăzi. Reglaje pentru motociclete, stilul de conducere, utilizarea frânelor …
Bicicletele lungi cu suspensie (de 120 mm și peste) proiectate cu o geometrie care permite ciclismul de fond sunt cele mai populare biciclete montane de astăzi. Reglarea bicicletei de murdărie, stilul de conducere, utilizarea frânelor și pedalarea sunt diferite de bicicletele cu suspensie scurtă. În acest articol, veți găsi câteva sfaturi pentru a profita de bicicletele murdare precum: Trek FUEL EX, Merida TRANS MISSION și Giant TRANCE.
Suspensie confortabilă
Calibrați amortizorul în partea moale a gamei. O greșeală obișnuită a majorității călăreților este de a umfla șocurile pentru a simula o bicicletă veche. Această greșeală obișnuită are consecințe grave, cum ar fi: suspensia nu este utilizată pe deplin, centrul de greutate al bicicletei și, astfel, poziția călărețului este mai mare, ceea ce provoacă o deplasare instabilă. Șocurile sunt proiectate pentru o preîncărcare de primăvară de 25%, deoarece acesta este punctul în care călărețul petrece cea mai mare parte a timpului.
Utilizați Instrumente
Toate caracteristicile speciale ale mountain bike-ului sunt concepute pentru a fi utilizate și nu doar pentru un truc. Amortizarea prin compresie, amortizarea înapoi, reglarea deplasării suspensiei sunt mecanisme eficiente și eficiente care vă pot îmbunătăți performanțele de ciclism. Comutarea între diferite moduri poate schimba unghiul bicicletei, poate crește eficiența pedalării și poate ridica / coborî centrul de greutate. Apelurile și butoanele nu sunt dușmanul tău, „joacă-te” cu ele și experimentează efectele lor în timpul călătoriei.
Anvelopă largă
Anvelopele late vă permit să vă deplasați rapid, să mergeți agresiv pe piese tehnice, să vă opriți greu și totul este sub control complet. Puteți echilibra greutatea pe care ați adăugat-o la anvelope transformând jantele din cilindri.
Presiune scăzută a aerului
Anvelopele cu volum mare pot fi umflate cu o presiune redusă a aerului. Anvelopele cu lățime de 1,9 / 2,1 se umflă la 50 PSI, vor pierde aproximativ 10 PSI dacă lățimea este mărită la 2,35. O bicicletă de fond cu lățimea anvelopei de 2,35 inci nu necesită mai mult de 28 PSI față și 30 PSI spate dacă călărețul cântărește aproximativ 75 de kilograme. Ciclismul cu presiune ridicată a aerului pe anvelopele late va fi un coșmar neplăcut și neplăcut și va reduce performanța generală a bicicletei.
Ride Fast
Furca cu suspensie lungă are o capacitate ridicată de absorbție a energiei, astfel încât vă poate face să vă opriți complet când întâlniți obstacole. Trebuie să ajungi cu impuls pentru a permite bicicletei să absoarbă obstacolele și să avanseze.
Drumeție
Nu trebuie să urcați cu vitezele mici în față, dar o bicicletă cu anvelope groase urcă cel mai bine atunci când sunteți așezat. Eficacitatea urcării depinde de capacitatea bicicletei de a menține impulsul, iar acest lucru „înghițind” denivelarea și avansând pe calea aleasă. Lasă bicicleta și suspensia să facă treaba pentru tine.
Pauze târzii
Când sunteți echipat cu o distanță de 5 până la 6 inci în spate și anvelope largi, nu trebuie să blocați roțile în timpul frânării. Față de o bicicletă cu suspensie scurtă, frâna din față a unei biciclete murdare este mai eficientă. Furcile și anvelopele din față permit călărețului să frâneze mai târziu și mai adânc în viraje. Eliberați frâna treptat pe măsură ce intrați în viraj și atașați-o la linia selectată.
Dreapta este la mijloc
Cu cât bicicletele circulă mai mult cu suspensia, cu atât sunt mai sensibile la deplasarea greutății călărețului înainte și înapoi. Mai bine să călătorești în mijlocul bicicletei. Două situații în care corpul nu ar trebui să fie centrat sunt accelerarea stării în picioare și coborârea tehnică. În accelerația în picioare, corpul trebuie să fie deplasat înainte, iar în coborâre tehnică, greutatea ar trebui să fie pe spate pentru a reduce sarcina de pe furci.