
Ți-ar plăcea să-ți dezvolți abilitățile de mers pe drum? plimbare. Desigur, te simți mai bine de fiecare dată când apeși pedalele.
Mișcarea mai rapidă și cu o postură de călărie îmbunătățită
Pentru a reduce durerea și epuizarea în mușchi:
- Evitați să vă cocoșați umerii.
- Înclinați capul la fiecare câteva minute pentru a preveni înțepenirea mușchilor gâtului.
- Mai bine, opriți-vă un moment pentru a vă observa împrejurimile.
Puteți viza diferite grupuri de mușchi schimbându-vă poziția pe șa înapoi sau înainte. La o urcare lungă, acest lucru este crucial pentru a oferi diferiților mușchi o pauză, în timp ce alții preiau sarcina. Mișcarea înainte accentuează cvadricepsul, în timp ce mișcarea înapoi accentuează ischiochibial și fesieri. De asemenea, rețineți să stați ocazional în picioare când pedalați.
Dacă nu doriți să îndepărtați ambele mâini de pe bară, trageți în jos un încălzitor de braț cu mâna opusă și folosiți-vă dinții pentru a termina de trasat materialul încolăcit peste încheietura mâinii. Limitați-vă mobilitatea superioară a corpului. Lăsați-vă spatele să acționeze ca un punct de sprijin în timp ce săriți bicicleta înainte și înapoi.
Țineți umerii la o distanță sigură de axa anvelopei din față. O bicicletă cu greutate prea mare în față este greu de gestionat și riscă ca roata din spate să sară în aer. Folosiți o mișcare de vâslire pentru a trage de bară pentru a contracara forța picioarelor. Acest lucru vă permite să vă concentrați energia pe pedale, în loc să o irosești pe o mișcare ineficientă.
Poziționați alternativ mâinile. Luați capotele manetelor de frână pentru o croazieră relaxată și drop-urile pentru coborâri sau călătorii cu viteză mare. Țineți partea superioară a barei pentru a vă așeza în poziție verticală și deschideți-vă pieptul pentru a respira mai ușoară la urcări lungi. Prindeți ușor capotele în timp ce mișcați bicicleta înainte și înapoi în timp ce pedalați. Aveți întotdeauna degetul mare și un deget prins de capotă sau bară pentru a preveni pierderea controlului dacă loviți o denivelare neașteptată.
Lățimea ghidonului trebuie să se potrivească cu lățimea umărului. În timp ce o bară mai îngustă este mai aerodinamică, o bară mai largă facilitează respirația. Partea inferioară plată a barei trebuie să fie paralelă cu solul sau înclinată ușor în jos spre butucul din spate.
Considerații pentru siguranță
Țineți întotdeauna mâinile pe frâne atunci când mergeți în grup, fie în drop sau pe capote. Vei fi întotdeauna pregătit să încetinești în acest fel.
Traversați șinele de cale ferată pe marginea drumului. De cele mai multe ori, suprafața este mai netedă decât centrul.
Evitați să țineți ochii lipiți de anvelopa din spate a vehiculului pe care îl urmăriți într-o linie de pace. Pe măsură ce verificați în avans câțiva motocicliști pentru a vedea ce fac, lăsați-vă vederea periferică să țină evidența lucrurilor. Dacă se abate de la sau schimbă Viteza din orice motiv, vei fi pregătit. Ca un Slinky, mișcările mici din partea din față a pachetului cresc și se accelerează pe măsură ce ajung în spate.
Găsirea cauzei problemei bicicletei dvs
Dacă auziți un clic metalic la fiecare rotire a manivelei, ungeți filetele pedalei (și strângeți bine la reinstalare).
O pedală, nu lanțul, este de vină dacă apare un scârțâit în același loc la fiecare cursă. Pentru pedalele convenționale, pulverizați lubrifiant acolo unde cușca și corpul converg. Pe pedalele fără clips, curățați temeinic punctele de contact ale tastelor. Apoi, utilizați spray cu silicon și apoi îndepărtați orice exces. Asigurați-vă că clemele sunt de asemenea fixate.
Un lanț care face clic indică o legătură strânsă. În primul rând, străluciți în sus acel lanț. Întoarceți manivela manual și urmăriți cum trece lanțul prin scripetele de pe schimbătorul din spate. Conexiunea rigidă va sări. Lanțul trebuie prins de ambele părți ale verigii încăpățânate, îndoit lateral pentru a-l elibera și apoi lubrifiat.
Dacă ghidonul sau tija se încrețesc la sprint sau la urcarea dealurilor, strângeți șuruburile de fixare (în față). Dacă zgomotul încă apare, îndepărtați șuruburile de liant, pulverizați puțin lubrifiant între tijă și bară, ștergeți-l pentru a lăsa o peliculă subțire și apoi strângeți ferm.
Bâzâitul are loc atunci când o cușcă, o pompă de cadru sau un alt accesoriu vibrează sau o carcasă de cablu tremură împotriva cadrului. Descoperiți rădăcina problemei atingând aceste locații în timp ce conduceți, apoi strângeți, scurtați, redirecționați sau lipiți după cum este necesar.
O geantă de scaun deseori zdrăngănește și zdrăngănește. Pentru a asigura articolele, utilizați cârpe sau benzi de cauciuc. Sunt prezente atât sunetul, cât și senzația de lovituri. Cauzele obișnuite includ anvelopele bombate sau așezate incorect și jantele înțepate.
Când urcăm și sprintezi din șa, două spițe care se măcina împreună generează clicuri. Pune o picătură de ulei pe fiecare intersecție a spițelor. Asigurați-vă că uleiul nu curge pe spițe spre jantă sau spre disc, dacă aveți frâne cu disc, dacă aveți frâne pe jantă.
Nu te baza niciodată doar pe urechile tale. Cadrele permit transmiterea zgomotului. Deși s-ar putea să crezi că manivelele tale fac zgomot, este posibil să provină de la șinele șeii tale. Faceți o listă cu fiecare rezultat potențial.